Publicēts 8. augustā, 2008.
Turpinājums iepriekš izskanējušajā lietā "Pārdevēja nosauc pircēju (krievu) par okupantu"
Iepriekšējais ziņa par šo tēmu.
Jurista Arvja Abromoviča paziņojums:
28.jūlijā pircējs griezās "Narvesen" veikalā t/c "Spice" ar mērķi iegādāties minerālūdeni un mobilā tālruņa atjaunošanas karti, un krievu valodā lūdza pārdot produkciju. Taču pārdevēja atteicās viņu apkalpot, paskaidrojot, ka klientam ir jārunā latviešu valodā un tādēļ viņa produktu nepārdošot.
Klients atkārtoti uzsvēra savu lūgumu pārdot viņam vēlamo preci, uz ko kategoriski tika saņemts atteikums pārdot produktu, un klientam tika izteikts ieteikums pamest veikala telpas.
"Narvesen" vadības izteiktā versija par agresiju nav patiesa, jo klienta paceltais balss tonis un žesti, kas tika norādīti uz kases aparāta pusi, nav uzskatāmi par agresijas pazīmēm. Pircējs nevēlas, lai gadījums tiktu traktēts kā starpnacionāls interešu konflikts, bet gan kā atgadījums, kas būtu traktējams kā patērētāju tiesību aizskārums, proti, klients vispār netika apkalpots. Pircējam nebija pieņemams kategorisks atteikums apkalpot, ja klients nerunā latviešu valodā.
Attiecīgi aicinām "Narvesen" vadību atrisināt šo incidentu, norādot, ka šis nav starpnacionāls konflikts bet gan apkalpošanas kvalitātes standartu neievērošanas gadījums.
Saistītās mix.lv ziņas:
"... kāda ir atšķirība starp lapsu un advokātu? Uz ceļa pirms lapsas atliekām ir redzamas bremzēšanas pēdas ...". Viss Narvesens var mierīgi turpmāk apkalpot krievus, angļu tūristus, kuriem patīk apčurāt Latviju un dauzīt pašvaldības policistus. Ceru, ka normāli sevi cienoši latvieši tai piparbodē vairs neiegriezīsies.