nekad neizvēlies Triatel
Publicēts 5. augustā, 2008.
Kārtējā negatīvā pieredze par Triatel piedāvāto pakalpojumu un apkalpošanu

Jau iepriekš esmu saskāries ar to, ka Triatel apzināti maldina topošos klientus un līdz galam neizskaidro sava līguma papildnosacījumus. Raksts: Triatel apzināti krāpj savus klientus

Bet šoreiz Sarmītes stāsts:

Biju divus gadus Triatel kliente. Mans līgums piespieda maksāt pēdējos divus mēnešus abonēšanas maksu, kaut telefona aparāts vairs fiziski nebij lietojams. Līgums tika slēgts par mobilā tālruņa nomu, taču, ja vēlējos pārtraukt šo līgumu, man bij jāsamaksā pilna telefona summa. Līdz līguma termiņa bigām bij atlikuši četri mēneši, taču veikt pārrēķinu Triatel atteicās. Tārunis jau fiziski nespēja nodrošināt sakaru tīkla lietošanu, kad griezos Patērētāju tiesību aizasardzības centrā, tur man tā arī pateica, ka standarta tipveida vienošanās pie līguma nav nekāda vienošanās. Sakarā ar ko es varētu šos punktus atzīt par spēkā neesošiem. Kad es šo paziņoju Triatelam, man tūlīt piedāvāja paņemt jaunu telefona modeli ar jaunu līgumu uz diviem gadiem. Mans mērs bij pilns. No šīs iespējas atteicos, jo sakaru kvalitāte arī neapmierināja, man tā bij tikai iespēja piekļūt internetam, kas tobrīd Latvijā nebij tik pieejama. Līgumā obligāti norunājamō summu man tomēr samazināja uz pusi.(No 20Ls uz 10Ls) Līgumā bij iekļauts paunkts, par paziņojumu, kurš man bij jāveic rakstiski, ja nevēlos turpināt līgumsaistības. pretējā gadījumā šis līgums pagarinās. Paziņojumu nosūtīju nevis dažas dienas iepriekš, bet ar līguma izbeigšanās datumu. Tā, kā pēdējo divu mēnešu laikā šo tālruni nelietoju, tad domāju pēdējo maksājumu veikt kopējo. Kad saņēmu rēķinu, tur bij soda sankcijas, Lai gan iepriekš telefoniski biju lūgusi man nosūtīt pēdējo gala rēķinu, man tas netika nosūtīts. Kad iesniedzu paziņojumu par līguma pārtraukumu, man teica, ka nāksies samaksāt vēl abonēšanas maksu par septiņām dienām, ko esmu nokavējusi par vēlu iesniedzot atteikumu. Uz jautājumu, vai es varu visus rēķinus maksāt kopā, (jo nebij jēgas dēļ pāris santīmiem vēlak veikt atsevišķu maksājumu) man atbldēja protams, soda sankciju nebūs. Tiklīdz man tika izrakstīts pēdējais rēķins, tūlīt sanēmu pieteikumu no Credītreforma! Mēneša abonēšanas maksa 7Ls+10 Lspar mobilā tālruņa izmatošanu. T.i 17.Ls mēnesī par nepar ko. Tātad man nācās samaksāt Triatelam 34 Ls..+ 10Ls Kredītreformam. Kā Jūs domājat, vai pēc ši visa cilvēks nesaņemot pakalpojumu samaksājot pāri pa 40Ls nevarētu justies apkrāpts? Vēl jo vairāk, ja savas telefona sarunas par to ko man teica apkalpošanas operātori, un kas tika darīts reāli dabā nav pierādāmi.

Domāju, ka visiem no tā vajadzētu mācīties un izvairīties no līguma slēgšanas ar Triatel kantori.


Komentāri (1)
ilmārs: sūds krīt vienmēr uz sūdainās puses
30/10/2008 12:33
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: